Godnatt.

I personligt.,

Dagen idag har varit lugn, men fylld med gapskratt och mkt gäspningar, alla var nog lika trötta eftersom det var måndagmorgon. ;) men vi klarade oss igenom hela dagen galant på jobbet och belönades t.o.m. med varsin chokladbit innan vi gick hem. :) hihi, smaskens! :)
Efter jobbet hann jag halvvägs hem till Bollnäs innan jag bestämde med Lina, som var påväg till söderhamn, att jag skulle följa med henne till e-center och sen hem till hennes faster,. :) Så marcus och sara släppte av mig mitt i ingenstans mellan bollnäs och söderhamn och där stod jag i säkert tio minuter innan Lina kom som en räddande ängel och hämtade mig. ;D haha. Hemma hos Linas faster åt vi lite glass och tittade på när hennes lilla kusin William som lekte, körde trakor och kastade muggar ;D haha. sen kom johan och hämtade mig och så åkte vi allihopa på Donken. :)
Och de senaste timmarna har spenderats framför Johans dator, eftersom min typ har kraschat, och jag har försökt plugga så mkt jag kan, har valt att skriva om Estonia i min historia-uppsats, men inte riktigt börjat ännu, men jag hann med några uppgifter i medicinsk grundkurs. :)

Nu ska jag gå och knoppa tror jag, eller om jag ska hinna med en varm dusch innan jag kryper ner mellan lakanen. :) hihi. Btw, ni vet hur det känns i örat när det slår lock, så känns det för mig hela tiden, det slår lock, som sen försvinner, sen kommer tillbaks, och försvinner och kommer tillbaks, osv. Skitdrygt! jaja, nu har jag beklagat mig lite iaf ;) Suss gott.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: