Fredagkväll,

I personligt.,

Min fredagkväll blev lugn, låg i soffan och tittade på Oceans Eleven, snygga Brad Pitt ;D hihi. Och grannen ovanför mig hade fest, så taket vibrerade. haha, sen följde jag med Johan och skjutsade lillasyster till tranan för utsparken, haha, och hon var inte lite aspackad ;D haha. Och efter det följde han med mig hem och somnade i min soffa medan jag tittade på Alien vs. Predator 2, men jag gav upp efter en timme för att jag var så trött och somnade. ;D haha.

Under kvällen trodde jag att det började regna, det smattrade på fönstret och fönsterbrädan men när jag drog upp persiennerna såg jag att någon hos grannen ovanför hade spytt på mitt fönster, haha. Äckligt värre, men jag tänkte inte med på det och somnade.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: