Färila-korven ;D

I personligt.,
Idag vaknade jag och Johan av att det plingade på min dörr, jag gick och öppnade och där stod grannen och en tjej, som såg väldigt ynklig och bakis ut, haha. Och de bad om ursäkt för att hon spytt på mitt fönster och berättade att de skulle göra rent det men att de ville prata med mig först så att jag inte skulle bli rädd. haha. Jag sa att det var lugnt. :)
Så sen spenderade jag och Johan den närmsta kvarten med att ligga i sängen och garva åt dom som stod på utsidan av fönstret och skrubbade med tvättsvampar och papper ;D hahahahaa. Sen försvann dem och kom tillbaks med värsta supermoppen och torkade rent hela fönstret och putsade det, haha, såg jävligt roligt ut för först såg man bara händerna som stack upp, sen fick tjejen balansera på någons axlar för att nå upp helt, hahaa. ;D En ganska rolig början på dagen ;)
Sen städade jag hela lägenheten och tog en lång och välförtjänt dusch innan Linda Modin kom och hämtade mig, jag skulle nämligen följa med henne på en road-trip till Färila, haha, hon skulle hälsa på sin pojkvän som jobbade där den här veckan, haha ;D vi skrattade väl så gott som hela vägen dit, främst för att vi inte visste hur vi skulle köra och åt alla konstiga jävla skyltar vi såg ;) haha, färila-korven var nog den som tog priset ;D haha. Och inte blev det bättre efter att ha irrat runt på ett industri-område för att sen stanna till på ICA innan vi åkte hem ;D där såg vi nämligen en korv-spruta innaför dörren, mohahaha ;D Hon bjöd mig på glass och sen hjälptes vi åt att tanka ;) haha. Och den lilla masken som virvlade runt i bilen när vi åkte hem gjorde oss rätt glada. ;) haha,.

Och nu ska jag promenera hem till Sara Einars och träffa henne och Emma innan Johan kommer hem från sina föräldrar. :) hihi. Då ska vi åka hem till min pappa, för jag ska äta middag där och ikväll blir det Eurovision för fan ;D Puss.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: