Balen 08 förevigad.

I Fotografier.,

Dags att bli prinsessor. :)

    
Jag fick dock inte ha någon balklänning på mig ;D haha.


Så ska skorna på, hihi. de med olika storlekar sandra, ;) hihi.


Efter det skulle alla prinsessor fotas i trädgårn. :)
      
Och min älskade Sandra var så vacker att jag fick gåshud. <3
  

Men man kan ju inte vara seriös hela tiden ;)

   

Självklart skulle det skålas innan avfärd. hihi.

      

Såhär anlände hon till balen.
    

Och hon blev väldigt glad när nervositeten hade släppt och hon fick champagne. :)

Men såhär god var champagnen ;D
  

Vackra flickor.
   

Familjen Tofält / Harryson.
    

Mkt fina bilar och lite annorlunda vis att göra entré till balen ;)
                        


Blev ett väldigt långt inlägg, :) jag har haft en underbar dag. :)


  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jo jag hittade en massa fina bilder här precis efter att jag skickat kommentaren till tofält. jätte fin håruppsättning du gjorde. kram

Skrivet av: Sandra Tofält
I   Blogg: http://sandratofalt.blogg.se/

fina bilder gumman =) tack för all hjälp. snyggt det där bild-spelet blev. haha. älskar dig




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: