2 dagars ledigt.

I personligt.,
Idag är det fredag, vilket innebär HELG. :) Ska bli grymt skönt med två dagar med helt ledig tid, bara få ta det lugnt och sova! hihi. :) Fick även sluta två timmar tidigare idag, hihi, och skrattade som vanligt hela bilturen hem med marcus och sara. ;D hihi, och vi vinkade till typ alla bilar vi såg och marcus blev sur för att alla andra var så sura, men de som körde vita bilar vinkade minnsan tillbaks ;D hahahaa.
Och nu är jag hemma hos johan och lånar hans dator för att försöka skriva en halv A4:a till på min historia-uppsats och sen är den klar. :) hihi. Och skulle egentligen ha gjort lite medicin-frågor också men kom på att jag glömde den boken i min lägenhet, haha, det får bli morgondagens projekt då. :D

Chill out.

  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

vilken sara är det som jobbar och åker med dej? har du något efternamn :) hihi kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: