Tvåbarnsmor siktar mot studenten.

I De allra bästa.,
image830
FOTO: COHNNY SKOGLUND Tjugoåriga Sandra Tofält siktar på att studenten i vår. Här tillsammans med sina två ögonstenar, Amanda och Liam.

Artikeln om min allra bästa vän Sandra Tofält finns i ljusnan idag och den börjar såhär;

Tvåbarnsmamma och gymnasieelev - Sandra Tofält lyckas förena båda rollerna. Två dagar innan Sandra skulle sluta nian upptäckte hon att hon var gravid. I höstas fick hon sitt andra barn och om några veckor väntar studenten.
Läs hela artikeln här.

Jag är så stolt över dig Sandra, jag har sagt det förut och jag säger det igen; Du är min idol!

  
Skrivet av: s ä ä n d i e.
I   Blogg: http://www.sandratofalt.blogg.se

Åh gumman så glad jag blir :) Du är verkligen toppen! TACK För de orden sweetie. Älskar dig

Skrivet av: Ursula
I   Blogg: http://inexpressible.blogg.se

:) Jag hade oxå varit stolt över min kompis om hon varit med om samma sak :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: