studie-dejt. ;)

I personligt.,
Jag pratade precis med Sandra i telefonen och vi bestämde oss för att åka ut till hennes mammas hus, de är i fjällen, för att få lite lugn och ro för att kunna plugga. :)
Så jag ska hoppa in i duschen och göra mig fräsch ;D haha, och sen ska vi åka dit i några timmar och försöka få saker och ting gjorda. :) Vi båda har så mkt störningsmoment hemma, hon har sina barn och sin pojkvän och jag har datorn, katterna och tv:n, haha. Hon har bättre anledning än vad jag har, jag är helt enkelt omotiverad när jag är hemma, så mkt annat som känns mer lockande än studierna. haha ;)

Duschen nästa, puss.

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se

haha nästan så vi skulle ha gjort det. blev många frågor här :) men skönt att du får en bra grund så att du har alla möjligheter att välja vilket program du sedan vi läsa vidare på. :)
kramkram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: