Sömntuta.

I personligt.,
Idag sov jag väldigt länge, dock känner jag mig jättetrött. Men tro det eller ej men det var skönt med en hel säng för sig själv. ;D hihi, även om det kändes lite tomt emellanåt.
Och idag ska jag först och främst städa min smutsiga lägenhet. ;) och sen ska jag plugga historia. En riktigt tråkig dag med andra ord, men förmodligen ska jag träffa lite trevligt sällskap ikväll. :)
Solen lyser utomhus. :) Jag måste försöka hinna med en promenad också, hihi. :) Puss.

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se

okej. låter urmysigt. då har det ju hunnit bli lite mer värme där också. ett råd. försök läsa på lite grund i franska innan för shit vad dom inte kan engelska där. haha
kram

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se

nä det känns faktiskt lite ironiskt att ett stort land som frankrike vägrar prata engelska.
jag börjar jobba om en halvtimme. själv då? :) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: