rubriker är överflödiga.

I personligt.,
Att komma på en rubrik är både tidsberövande och onödigt i vissa fall, haha. ;D

Fredagskvällen spenderades hemma hos Sandra tillsammans med henne och Ewe, vi pratade sex, relationer, tänder m.m., haha. ;D Och sen framemot ett-tiden kom Johan och hämtade mig och så åkte vi hem och knoppade, hihi.
Och morgonen, vi blev väckta klockan 8, haha, har spenderats i sängen, där vi legat och latat oss och jag har läst fräckisar, haha. ;D Bert Karlssons favoriter, hihi. Och han lämnade nyss av mig här hemma, där jag möttes av en lägenhet full med bajs, jävla elvis, nu har han börjat bajsa på alla omöjliga ställen, det här fungerar inte längre! Och Johan lånade ett par skidbrillor av mig för han skulle nämligen iväg och åka fyrhjuling, jag är inte aaalls avundsjuk, heh, jag vill också! :) hihi.
Men istället ska jag röjja lite i lägenheten och sen mysa ner mig i sängen och titta på någon film och invänta kvällen, då jag ska umgås med Johan, men kanske också blir ferre med Mallan, hihi, det går ju faktiskt att kombinera dem båda. :) hihi.
Oh nej, nu håller amadeus på och gräver ner sig i min väska, hahaa. Sööötboll.

Pappa, jag älskar dig.

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se

oh jäklar läser du medicingrundkurs? låter värsta avancerat. vad vill du plugga vidare till sen då?
kramkram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: