Någon kallar mig latmask,

I personligt.,
Haha, men jag är inte lat, bara lite ;) haha.

Det blev det gamla vanliga,
jag skulle bara pilla på datorn i fem minuter, men det slutar med att det har gått nästan en timme, men jag skyller på bloggar och vänner på msn, de bidrar till att det är svårt att slita sig. ;) haha.
Och jag ska väl gå hem snart, dock är jag lite ledsen över att solen inte lyser, när den är frånvarande stannar ju snön kvar ännu längre, och jag vill ha VÅR nu!
Jag har verkligen inget intressant att skriva just nu, förutom att Johan hjälpte mig att plugga matte igår, haha, även om vi gjorde fel först så blev det mot alla odds, rätt i slutändan, vi blev ganska smarta när vi slog våra kloka huvuden ihop. ;)

Min mage kurrar, den vill nog ha frulle. :) Undrar om jag ska snoka lite i herr Johans kylskåp eller om jag ska gå hem till mitt eget, haha. Känns lite elakt att äta hans mat, hahaa.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: