en helt vanlig fredag.

I personligt.,
Idag har jag hunnit med någorlunda mkt grejer. :) Tog en liten extra sväng när jag promenerade hem från Blomkransen, så motionen för dagen är avklarad. ;) haha, och när jag kom hit försökte jag plugga lite historia, jag lyckades skicka in några diskussions-inlägg men det var ingen lätt utmaning, för som om det inte vore nog med datorn och historia-boken i knät skulle amadeus ligga i mitt knä och knöla runt på boken och tangenterna på datorn och sen kom även elvis och ville sällskapa, haha. ;D
Och jag har precis diskat och ska vika lite tvätt nu och pula in i garderoben. ;D haha. Och sen ska jag försöka knåpa ihop ännu ett inlägg i historian. Och om några timmar ska jag hem till sandra och sällskapa henne och barnen ikväll. :) hon är nämligen karl-fri ikväll, hihi, så det blir en lugn myskväll. :) ingen utgång för mig med andra ord, men jag kommer må desto bättre imorgon när alla ynkliga själar är bakis. ;) haha. Men MID spelar på tranan ikväll så det blir nog en värd kväll för dem som går ut. :) Men jag får umgås med allra bästa sandra så mig går det ingen nöd på, hihi. :)

Jag hat-älskar OC btw
, antingen är Ryan strulig, eller Marissa, det är aldrig bra mellan dem, man blir så förbannad! haha, är OC på tv:n nu, därför jag kom att tänka på det, hihi. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: