Dålig bloggare,.

I personligt.,
Det har blivit klent med inlägg de senaste dagarna, ska försöka bättra mig. :) hihi,. verkar som om motivationen tryter lite även i bloggandet, men men.
Igår umgicks jag med Sandra Tofält större delen av dagen. :) vi filurade ner på stan en stund, jag tittade efter en ny mobiltelefon på Audio Video och sedan köpte vi med oss mat ifrån tacobaren, vilket fick oss att minnas den tiden när vi åt där JÄMT, hahaa. ;) så vi slog oss ner i soffan hemma hos sandra och mumsade i oss all den ljuvliga maten. :) Och jag försökte lära amanda att kalla mig Mikaela istället för Mickis, men det blir Mikamela, haha. ;) sötbollen, hihi. :)
Och på eftermiddagen kom Johan och hämtade mig och skjutsade ner mig till stan så att jag fick köpa min efterlängtade mobil, hihi, det blev en Sony Ericsson w380i, en lila. :) hihi, och därefter skjutsade han tillbaks mig till Sandra, där jag lekte frisör och färgade håret på henne. ;) dock blev hon inte så nöjd med färgen, men jag tror hon är nöjd med min insats men problemet är väl att hon inte tycker att färgen blev som hon trodde den skulle bli. men jag tycker att du alltid är fin gumman! :)
Natten spenderades inte i min egen säng, utan i en mkt mysigare. ;) hihi.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: