Blogg.se

I personligt.,
Jag försökte logga in på blogg. se större delen av gårdagen men lyckades inte, därför det bara blev ett tråkigt inlägg igår, hihi. Men nu lyckades jag bättre. :) '
Igår städade jag hela lägenheten och lyckades plugga lite historia, och sen slöade jag bara i soffan tills Johan kom och hämtade mig. Då åkte vi hem till honom och tittade på So you think you can dance scandinavia, Grey's Anatomy, Fråga Olle och Girls of the playboy mansion, en äkta tv-kväll med andra ord. :D
Men båda var väldigt sällskapssjuka så vi var nog väldigt konstiga båda två, haha, det räcker nog med att jag berättar om en incident, haha;
Johan fick plats med en hel snusdosa i munnen, och då ville inte jag vara sämre så jag lyckades också och kunde t.o.m. stänga munnen, då blev han lite putt och ville vara lika bra som mig ;) , men då bet han så mkt på snusdosan att den blev alldeles knöglig. ;D hahaa.
Och idag är jag väldigt trött för jag sov ju som sagt väldigt länge igår så när jag skulle försöka somna igår kväll var det i stort sett fullkomligt omöjligt. Haha, oh nu kom jag och tänka på en annan asrolig grej som hände igår;
Johan gömde ansiktet bakom en tom maxpåse som stod på bordet och då knäppte jag till den med fingret och det låter ju då så han blev aprädd och typ flög bakåt och såg ut som en hamster i ansiktet, detta resulterade i att jag skrattade tills jag grät ungefär. ;D hahaaha, lite internt kanske. ;)

Brunch någon? :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: