Valbo tillsammans med brydarna.

I De allra bästa.,
Det blev en road-trip med favoritbrudarna Sandra och Mallan. ;) Dock kunde inte Camilla följa med, synd tycker jag. Men vi andra hade väldigt, väldigt trevligt ändå. :) Lyssnade på 60-tals musik, skrattade, pratade känslor, killar, och skrek när vi körde om lastbilar, haha. ;D för att citera Sandra på e4an; fan vad vi plockar bilar, haha.
Och väl framme i Valbo styrde vi stegen raka vägen in på Gina Tricot och frossade i diverse klänningar, tunikor m.m. :D Alla gjorde vi våra egna små fynd, jag fyndade 2 t-shirtklänningar och en blommig klänning, och på H&M hittade jag en till klänning, en småblommig, och en blå skjorta samt örhängen, ögonfransböjare och hårsnoddar, väldigt intressant för er att läsa vad jag shoppat va? ;D nej, jag tänkte väl det. Jaja, whatever. ;) Innan vi skulle åka hemåt tog vi en snabbvisit på IKEA för att Mallan skulle handla ett skrivbord, hihi, vilket hon gjorde och det blir nog kanonfint. :) hihi, och för första och sista gången handlade jag för ynka 30 kronor på IKEA, haha, köpte bara lite doftljus som doftar s o m m a r, hihi, johan kommer nog lukta sönder dom. ;D
På vägen hem började jag och Sandra att skratta hysterisk till en låt, hahaha, den kommer vara förevigt förstörd i mitt minne, haha. ;D Och jag förklarade mitt stora hat för husvagnar ;D

Tack för en kanondag brydar, jag älskar er.

Väl hemma i bollnäs åkte jag och lämnade bilen hemma hos pappa och sen hämtade Johan mig och nu är vi hemma hos honom, har precis duschat och ska som jag nämnde tidigare titta på Walk the line. :) hihi, sen ska jag knoppa och försöka bli av med ångesten inför imorgon. Puss.

  
Skrivet av: Sandra Tofält
I   Blogg: http://sandratofalt.blogg.se/

haha, citatet där var fan skoj :p + din ljuva musik ;D haha. Dowdow, den där muppen i bakgrunden på låten. haha! Tack gumman för en toppen eftermiddag! Älskar dig"




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: