tid för avgång.

I personligt.,
Idag åker jag, simone, isolde, kicki och pappa ner till min farmor i södertälje. :) Där vi ska spendera natten eftersom flyget till Frankrike går jättetidigt på måndag morgon. :) Och resväskan är packad, även om jag inte provat att stänga den ;D jag tror att jag måste sätta mig på den för att dragkedjan ska gå igen ;) hihi. Och jag börjar bli sådär lagom pepp inför resan, hihi. :D Och simone tyckte att jag skulle blogga lite om min och hennes väldigt fina RÖDA resväskor, hihi, likadana och säkerligen lika proppfulla ;D Och om precis en vecka fyller jag 20 år, hihi, kommer spendera min födelsedag i frankrike med nästan hela familjen, kommer sakna min älskade mamma. Och tiden kommer förmodligen gå alltför snabbt och rätt vad det är så är jag tillbaks i Sverige. TIllbaks till rutinerna, jobbet, vännerna, amadeus och Johan. <3

Har kramats lite extra med Johan nu på morgonen, hoppas den karl kommer sakna mig lite. ;) hihi.




Ps. Det blir nog inga fler uppdateringar förrän jag är back in sweden. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: