sista natten med J.

I personligt.,
Idag har jag packat klart nästan allting och vägt resväskan så att jag slipper betala extra om den väger för mkt. :) hihi, och jag klarade mig. :) Tog en tur hem till Lina och Jonas och fick låna lite klänningar av henne, tack så hemskt mkt gumman! :) och sen åkte vi på stan och jag fick en tidig födelsedagspresent av Johan - en fin svart väska, med avtagbar axelrem, hihi, väldigt fin. TACKAR. <3
Och nu har vi parkerat oss i soffan och tittar på em-fotbollsmatch. :) och fritz är här och gör oss sällskap. Sverige vs. Spanien, håller tummarna även denna gång. :)

Kvällen / natten ska spenderas i soffan, ska titta på min älskade film Grease, hihi. Och johan får göra precis som han vill, om han väljer att göra mig sällskap eller hitta på något annat. Han ska ju iaf inte umgås med mig imorgon innan jag åker, han ska åka till kilafors och rensa rabatter med sitt fotbollslag jättetidigt på morgonen och kommer inte hem innan klockan två då jag + familjen åker från kära bollnäs.

Om 20 min är det dags för avspark, hihi. Amadeus, min lilla gosegris ligger i mitt knä och sover., han kommer nog sakna mig när jag är borta (A) och när jag kommer tillbaks från frankrike är det dags för flyttning till nya lägenheten., hihi. :)

Det känns som att jag bryr mig mkt mer än Du, 10 dagar är ganska lång tid.

  
Skrivet av: Sandra Tofält
I   Blogg: http://sandratofalt.blogg.se/

Grease är superbra :) Jag hoppas att Johan håller dig sällskap. Eftersom att du åker imorgon! Han kommer nog känna av saknaden när du är borta. Garanterat! Annars har han inga feelings alls. Du får ju komma hit ikväll, om du vill. Pusss darl!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: