jävla krångel.

I personligt.,
Idag blev det bara en halvdag på jobbet, jag skulle nämligen till tandläkaren i gävle och det var helt underbart med en liten gävle-tripp i det här fina vädret. :) hihi, och träffade även Nils en stund, hihi. :) Han är lika söt-tokig som mig ;D hihi. Men även bra saker har sitt slut, nils var tvungen att gå så jag tog tåget hem och när jag kommer till Bollnäs inser jag att tandläkaren har glömt att sätta dit några gummigrejer som jag brukar ha på tandställningen, jag tyckte nämligen att det gjorde ondare än vanligt och det var för att det saknades såna där rosa gummipluttar. Fasiken vad jävla arg jag blev! Och inte svarade de när jag ringde dem heller, så jag fick gå till tandläkaren här i Bollnäs direkt och de tittade och såg ut som frågetecken, men de skulle prata med min tandläkare i gävle imorgon och försöka komma på en lösning för mig, så att jag kanske kan gå till någon tandläkare i Söderhamn under morgondagen och få några såna där grejer till tandställningen,.
Dumma dumma dumma dom!

Ehm, jaha.. och vad har jag gjort hela kvällen då, jo jag tog en promenad till affärn och sen promenerade jag hem till Johan, dock är han på personalmöte men jag ska inta soffläge här och gosa med Amadeus, men tror det blir ett bad först. :) hihi.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: