fröken diet.

I personligt.,

Inför beach 08 har jag valt att fuska lite, byter ut vissa måltider och äter lite naturdiet istället ;) haha. Så lunchen idag på jobbet var inget jag såg framemot, haha, bleh. Men ska prova en annan smak så kanske magen njuter lite ändå. ;)
Dagen på jobbet gick väldigt bra, hade utbildningen glada kunder idag. :) och efter jobbet hann jag inte med speciellt mkt innan det var dags att åka till SDR och jobba lite extra,. Och kom väl hem för en halvtimme sen ungefär, nu ska jag snart promenera hemåt och hämta lite kläder och så till imorgon, för ska nog sova hos Johan inatt.

Efter promenaden ska jag låna Johans badkar, tända lite ljus och ligga där för mig själv och slappna av. :) Min nacke och rygg värker som tusan,. Och sen försöka knoppa relativt tidigt. :) Puss.

alltså please, jag blir irriterad.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: