fredag den trettonde.

I personligt.,
Idag är det fredag och det har verkligen märkts på mig idag, humöret har varit strålande och jag har väl skrattat och gjort andra människor glada hela dagen. :D Sista dagen på jobbet på nästan två veckor, de andra kommer sakna mig så mkt ;D hihi, iaf sara och sofia, och marcus också även om han inte erkänner det. ;) hihi.
Natten till idag fick jag ett sms av simone; men lever du? haha, jag hade inte uppdaterat bloggen eller varit inne på msn på nästan två dagar så hon trodde att jag hade dött, haha. ;D tok heller.
Och från och med söndag så kommer det nog inte bli någon uppdatering förrän jag kommer hem från frankrike den 26 juni. :) hihi,.

En liten update angående france; jag har inte packat klart på långa vägar, funderar fortfarande på hur jag ska få plats med allt och hur jag ska lyckas packa så lätt som möjligt, heh. :) och jag måste hem och leta reda på mitt pass, jag vet precis vart det ligger men måste ta fram det och placera det på ett strategiskt ställe i resväskan. ;D
Jag ska se till att krama sönder min darling johan innan jag åker på söndag, så att jag klarar mig utan honom som sovsällskap i tio dagar. hihi.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: