dirty laundry.

I personligt.,
Idag är det tvättdag, och jag fick hjälp av Johan till en början men sen åkte han iväg på fotbollsträning så nu tvättar jag för mig själv. :) hihi, men det går minst lika bra, lite läskigt i tvättstugan bara. ;D men jag måste ju tvätta allt inför den efterlängtade frankrike-resan, hihi, inte många dagar kvar till söndag. :) hihi.,
Och just nu väntar jag bara på att tvätten ska torka, och för att fördriva tiden tittar jag på mina frusna män som söker kärlek. :D jonas är så söt. :) hihi.

Sverige gjorde en bra match igår, 2 - 0 är väldigt bra mot Grekland. :) dock somnade jag de sista minuterna och Johan bar in mig till sängen och jag slocknade återigen som en klubbad säl. :) hihi, och blir till att knoppa tidigt idag också. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: