Brownie.

I personligt.,
Heej,
Var ett tag sen jag skrev nu,
är det fina vädret som håller mig borta från datorn. :) hihi.

Gårdagen spenderades med Johan, Simone, Hans och Fritz hemma hos min kära pappa, vi solade, hoppade studsmatta, badade pool och spelade lite fotboll. :) Helt underbar dag, väldigt varmt och mkt skratt. :) hihi. Och jag bättrade faktiskt på brännan lite, trodde inte jag skulle bli nå brunare men när dagen var slut hade jag faktiskt lyckats få lite mer färg, hihi, och även Johan blev lite utav en neger ;D haha,.
Efter en heldag i solen åt vi middag tillsammans med pappa och resten av familjen, därefter åkte vi hem och efter en lugn stund kom Jonas och Lina och hälsade på, vi pratade lite allmänt och sen blev de andra sugna på glass, dock inte jag. :) Så vi åkte till max och efter det snurrade vi runt lite på stan, tog en tur upp på Bolleberget och tittade på utsikten ;D haha. Men jag och Johan gav upp ganska tidigt och åkte hem och knoppade, somnade som en klubbad säl. ;) hihi.

Och idag väckte jag Johan, enligt honom fööör tidigt. Men det är kanonväder även idag så jag vill inte missa någon solchans. ;) hihi. Så han äter frukost nu och sen ska vi åka hem till pappa och sola, bada och hoppa studsmatta några timmar. ;) hihi.
Eftermiddagen ska spenderas med Jonas och Lina, vi ska åka och titta på Johan när han spelar fotbollsmatch och därefter är vi bjudna hem till Linas pappa för en grillkväll. :) Kommer nog blir übertrevligt! :) hihi.

Sitt inte inne idag, ut och bättra på brännan och humöret. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: