At work.

I personligt.,
Igår fick jag träffa min tandläkare och hon bad om ursäkt för att hennes assistent hade glömt bort att sätta dit de där gummigrejerna, så nu har hon ordnat det istället så nu är jag nöjd och glad igen. :) Hihi.
Och efter jobbet spenderade jag några timmar i solen på balkongen, bättrade på min bränna lite. (A) och när Johan kom hem så tog vi en promenad till ica och handlade lite, jätteskönt att promenera i eftermiddagssolen. :) hihi. När vi kom tillbaks till hans lägenhet blev det en dusch och sen tittade vi på säsongsavslutningen av Grey's Anatomy, och jag vet att det är töntigt men jag hoppas fortfarande på att Meredith och Derek ska bli tillsammans. :) hihi.

Och nu är jag på jobbet, repetion idag . . . så att vi är redo för att sätta igång på allvar på måndag. :) Frunken som håller i utbildningen idag så det blir nog kanoners. :D

Back to work.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: