about me.

I Blandat,

MIN PERSONLIGHET
Blyg?
ibland.
Smart?  ibland (A)
Långsam? hahaha.
Stressad? ganska ofta.
Tålmodig? ja oftast.,
Öppen? väldigt. :)
Ärlig? jajemän. :)
Positiv? är mitt andranamn. :)
Rolig? Of course. ;D
Ansvarsfull? jajemän. :)

VÄNSKAP, JAG HAR.
Svikit en kompis? inte med flit.
Förlorat en bästa vän? förlorat och förlorat kan man väl inte säga.
Sagt att jag älskar en kompis? jajemän. :)
Sovit med en killkompis? yes.
Sovit med en tjejkompis? ja.
Pussat en av samma kön? ja. :)
Slagit en kompis? inte på fullt allvar.
En kompis som vet allt? ingen vet allt om mig, men många vet mkt. :)
Berättat hemligheter? mina egna hemligheter har jag delat med mig av. :)

KÄRLEK, JAG HAR.
Blivit sårad? yes.
Haft stadigt förhållande? jajemän.
Krossat någons hjärta? ja, tyvärr.
Gett någon ditt hjärta? ja. . .
"Playat"? nej.
Sagt att jag älskar någon och menat det? jajemän.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit? nej.
Varit otrogen? nje.

 
LIVET.
Svart eller vitt? ehm.
Rött eller blått? orkar ej.
Skriva eller tala? tala of course ;D
Vatten eller coca cola? vatten. :)
Nagelbitare? bleh nej.
Mobil eller mp3? ipod.
Snygg eller charmig? charmig. (A)
Lösgodis eller choklad? choklad.
Frukt eller grönsak? grönsak.
Film eller serie? serie.
Festa eller softa? softa.
Sommar eller vinter? sommar. :)
Fredag eller lördag? lördag.
Ljus eller lampa? ljus.
Kärlek eller vänskap? både och.
Bio eller hemmakväll? hemmakväll. :)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: