som ett litet barn.

I personligt.,
Idag har jag varit jättetrött, kom knappt upp ur sängen imorse,. Men jag lyckades ta mig till jobbet i tid, hihi, o dagen rullade på som vanligt, samtal efter samtal. :) Det ringde inte så himla mkt idag så jag o arbetskamraterna har skrattat oss igenom dagen, det märktes verkligen att det var måndag, haha. 
Klockan fem sa jag o sara adjö till de andra o gick till bussen, i regnet o lyssnade på åskan. :/ o på bussen hem blev jag dödstrött o somnade som ett litet barn, haha, hoppas jag inte dreglade på sara ;D

O nu ligger jag på soffan o halvsover o väntar på att johan ska komma hem från fotbollsträningen så att vi kan kolla på filmen; She's the man. :) Har hört att den ska vara bra, har ni sett den? :)
Peace out.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: