sand i bikinin.

I De allra bästa.,
Efter att ha pussat Johan hejdå imorse när han åkte till jobbet kunde jag inte somna om, så jag sms:ade lite o helt plötsligt bjöd Ola med mig till orbaden, o jag följde självklart med. :) en timme senare schtekte vi på stranden. xD haha. Vi blev ett himla stort gäng tillslut, dock mest medlemmar från familjerna Tällberg, men jag trivdes jättebra. :) hihi.
Olas röda boll sjönk o försvann under dagen o jag gjorde årets finaste vurpa på orbaden (A) hahahaa. på förmiddagen roade jag o Ola oss med att göra stora, djupa gropar i sanden en bit ut i vattnet, o när jag o jimmy kastade waboba-bollen till varann så sprang jag åt sidan för att kunna fånga bollen o helt plötsligt trampar jag ner med foten i en jättegrop o halva jag försvinner, o i typ slowmotion ramlar jag raklång ner i vattnet o jimmy garvade ihjäl sig. xD haha, men den bjuder jag på. ;)

   
Jimmy bjöd på lite posering med sin snygga badring. :) o Idas lillasyster hade den rätta schtekar-looken enligt mig o Ola. :)
 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: