Orbaden.,

I personligt.,
Jag älskar orbaden,. :)
Idag har jag spenderat hela dagen där tillsammans med Johan o Sandra. :) mina två darlingar, pojkvännen o bästa väninnan. (A) vi badade, schtekte ( som jag o sandra så fint säger ) o hade jättetrevligt. :) vi lekte i vattnet, med en livsfarlig orange boll som studsade typ längs med hela stranden när johan kastade till mig, o sandra dränkte mig ett x antal gånger under dagen. ;) hej kallsup. Johan lyfte upp mig o verkade rätt gullig, gav mig en puss o sen hivade han iväg mig i vattnet - ytterligare en kallsup. xD haha. O vi gick loss rätt vilt med kokosoljan, haha. :)
En underbar dag helt enkelt. :) är så skönt att inte göra något särskilt o bara lata sig med de människor som betyder allra mest. <3

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: