min lediga dag.

I De allra bästa.,

Igår var jag ledig hela dagen. :)
 Jag somnade hemma hos johan natten mot tisdagen o vi sov till tolv dagen därpå. :) efter en stunds mysande i sängen rullade vi ur den o åkte hem till pappa på björktjära, jag skulle mata lillesysters kaniner o så passade vi på att stanna kvar där hela dagen. :) Jag, johan o hans var där o badade i poolen, solade, hade vattenkrig o spelade strand-tennis typ. :) en jättesoft o lugn dag. :)

Bilder:

  
grabbarna o kaninerna. :)

   
poolen, vattenkrig på fullt allvar ;D
  

  
 
  


Lyckades fånga honom i hoppet (A)


Efter att ha ätit middag åkte vi tillbaks hem till pappa o lyssnade på rock-ballader samtidigt som vi bubblade i bubbelpoolen o myste. :) gudomligt skönt o det gjorde underverk för min ömma rygg. :) Efter det åkte vi hem till Hans o tittade på skräckfilm med honom, filmvalet föll på filmen; Knock knock. O den var enligt mig helt värdelös,haha.
Jag fick ut mkt av min lediga dag. :) somnade sen så småningom i armarna på min darling.

  
Skrivet av: Anonym
I

porrbilder????:P

Skrivet av: Hasse
I

Härliga bilder :P

Skrivet av: Johan
I   Blogg: http://johanwallin.blogg.se/

Vilket jäkla svanhopp man gör då =)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: