Med andra ord. (A)

I personligt.,

Igår umgicks jag o johan med lina o jonas. :) jag visade dem bilder från frankrike o sen spelade vi med andra ord o jag o lina ägde grabbarna grus ;) haha. Men gud så roligt vi hade under spelets gång ;D haha,
- skådespelerska, med stora tänder. hahaha ;D
- ehm, (johan pekar på mig o lina) o säger sen; fjärilar kommer ut ur såna.
- hahaha, längst ut på snoppen ( ordet var ollonborre, haha ) hann inte längre för sen tog tiden slut.

Efter att vi spelat klart åkte jag o lina på en liten road-trip, vi skulle skjutsa simone till söderhamn o hämta några av hennes vänner. Problemet var bara det att vi skulle ta oss till ljusnes fiskecamping o vi hade ingen aning om vart den låg, haha.
Det blev en lång biltur på en ödslig väg, mörkt o dimmigt o människor som hängde på husen, ;D hahaa. O människor som dök upp från ingenstans vid vägkanterna. När vi sen bad en man om vägbeskrivning sa han att han skulle blåsa före oss o där han svängde höger skulle vi svänga vänster, haha, o han blåste verkligen före oss i sin lilla röda brödrost, haha. Simone o Lina hade väldigt roligt åt mig eftersom jag var livrädd hela tiden, haha.
Efter många om o men kom vi iaf tillbaks till bollnäs o när vi klev innanför dörren i Linas o jonas lägenhet ser jag johan ligga o sova på soffan som ett litet barn, så underbart söt! (A) hihi.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: