lördag.

I personligt.,
Först vaknade jag klockan 4 av att Johans mobil tjöt, han hade ställt alarm eftersom han skulle upp o vara parkeringsvakt på Hälsinge Hambon på Hårga, (A) men jag var typ död så jag somnade om o vaknade alldeles nyss o är fortfarande helt orkeslös.
Har legat o gosat lite med amadeus i sängen innan jag klev upp, men kände mig tvungen att kliva uppp efter en stund eftersom det ser ut som ett bombnedslag i min lägenhet ,så vare sig jag är sjuk eller inte så måste jag försöka städa lite här idag, det första som står på att-göra-listan är att diska. ;) ser knappt diskbänken för tillfället ;D haha.

Dagen blir nog väldigt lugn, om jag orkar så ska jag umgås med Johan o hitta på något. :) soffan känns inte så lockande ikväll. (A) peace out.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: