Ledig.

I personligt.,
Idag har jag varit ledig, mkt skönt. :)

Gårdagen spenderas med min darl Johan. (A) vi åkte o badade på kvällen tillsammans med norberg, vid björktjära tjärn träffade vi även Camilla o Jonas, hihi. Och tro det eller ej så badade jag mest av alla ;D hihi. Jag o johan letade våfflor på botten ( ? ) haha, o jagade änder o han gav mig en o annan kallsup, heh, men skoj hade vi iaf. :) O jag tror vi bjöd de andra på en rätt fin föreställning, hihi.

Den här dagen började fint, vaknade sent bredvid världens snyggaste karl. (A) låg o myste en stund innan vi klev upp vid lunch-tid, hihi. Lagade lunch tillsammans o sen diskade jag, som den snälla flickvän jag kan vara ibland. (A) hihi.
Tog en cykeltur till Ica på eftermiddagen o handlade lite, därefter åkte vi hem till mig o gosade lite o somnade en stund, hihi, söt-johan. :) Blev även en till cykeltur på kvällskvisten innan vi åkte hem till honom o spelade guitar hero, hihi, jag är fortfarande lika dålig på det. (A) men johan imponerar på mig. ;)

Min kamera är verkligen en rosa dröm. :) hihi, den kommer nog bosätta sig i min hand. :) blir väldigt fina bilder, ska lägga in några på bloggen imorn efter jobbet. :)
Nu blir det film med älsklingen, peace out.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: