lägg på en rem.

I personligt.,

Vuxna människor använder de allra fulaste uttrycken som finns, haha. Idag blev jag ombedd av en kund att be teknikerna lägga på en rem, haha. :D o när jag pratade med teknikerna över en vm ( voicemail ) som låg fel så sa han; men du, pappa fixar biffen! haha. Det är bra att man har roligt på jobbet. ;D

  
        morgontrött,       o ska hojja till bussen,
 
o det här är vad jag ser varje dag, haha. kanske borde städa mitt skrivbord? :)


Vad gör jag just nu? Jo, jag lägger in lite bilder från kameran på datorn,. :) o lyssnar på takida. :) örongodis! Men jag ska alldeles strax ställa mig vid spisen o slava lite, magen kurrar hela tiden, heh.


  
Skrivet av: ☆ S A N D O R A K
I   Blogg: http://sandorak.blogg.se/

Nice kort, men kolla in i kameran istället så att man får se din fina nuna :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: