kärlek.

I De allra bästa.,

Idag har jag o Johan varit tillsammans i fyra månader, hihi.
Brukar inte smeta ut mina känslor för min pojkvän såhär på bloggen men han är så speciell o betyder så himla mkt att jag bara måste.
Det jag känner för honom har jag aldrig upplevt förut, jag älskar när han säger mitt namn, när han kramar om mig, jag älskar när han kysser mig, jag älskar när han ler o skrattar o jag älskar att han är min o jag älskar att han aldrig skulle svika mig. Jag älskar allt som har med honom att göra, hela honom, min darling. ♥


    

ibland kan jag sitta i titta på honom i evigheter, o bara vara så lycklig över att vi funnit varann o för att jag har svårt att förstå att han är min. (A)

( nu blev det lite nördigt, men sån är jag,. )


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: