för jag har bara regn hos mig.

I personligt.,

Phew, vilken dag på jobbet alltså, haha, insane! (A) o marcus blev grymt avundsjuk på min rosa kamera, haha, skämt åsido, men han blev faktiskt lite imponerad av den. :)
Tiden gick o dagen gick mot sitt slut o jag fick skjuts till bussen, o självklart börjar det regna ( jag har sagt hela dagen att det kommer börja regna men alla sa emot mig ) o när jag pratar med johan i telefon så säger han att solen skiner i bollnäs. O jag säger att jag kommer ta med mig det dåliga vädret, o vad fan händer? haha, jo så fort jag kliver av bussen i bollnäs börjar det regna, hahaa.
Men johan o norberg var snälla o hämtade mig så att jag slapp gå ensam hem i regnet, hihi. :)

Jag har nyss avnjutit middag, idag blev det pasta o curryröra. :) hihi, passade på att göra iordning tre matlådor också, hihi, ekonomiskt. (A) o hade sällskap av amadeus, hihi, han låg på stolen bredvid mig o jamade lite då o då, hålla samtalet igång liksom ;) haha.

Funderar på att gå över till Johan o leka med honom o norberg, hihi, de saknar mig nog. (A) peace out.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: