en lördag i bollnäs.

I personligt.,
Gårdagen var en händelserik dag i lilla bollnäs, både cruising o skumparty på tranan, haha. Jag umgicks med mina favoritbrudar -  camilla o sandra. :) Vi åt först mat på Take Off tillsammans med Wahlbeck, men gud så omständiga vi var innan vi väl tog det lugnt o åt, haha, var först till en annan restaurang men då fanns det bara bord inne men vi slog oss ner o skulle beställa, men efter 5 min använde vi bara menyerna till att vifta kall-luft på oss själva o sen gav vi upp o åkte till take off istället, där vi fick sitta utomhus i det underbara vädret. :) jag beställde en skaldjurssallad o fick jättemkt musslor på den o jävlar vad äckliga dom såg ut, haha, alla möjliga färger o det såg faktiskt ut som om de skulle krypa av min tallrik, haha, wahlbeck skrattade rätt mkt åt mig när jag petade bort dom med besticken. (A)

Efter maten åkte vi ner på Långnäs o spelade kubb o tog det lugnt. :) jag vann trots alla odds på kubben, jag lyckades träffa kungen mellan benen som jag så fint uttryckte mig. (A) haha. när klockan blev efter tio drog vi oss in mot stan för att de andra skulle på tranan, dock inte jag - orka skumparty liksom., Efter att ha åkt bil med Johan o Hans en stund bytte jag bil till en finfin camaro. :) Där skrattade jag o pratade minnen med Fredrik, men klockan blev mkt o ögonlocken blev allt tyngre. Johan hämtade mig o vi åkte hem o kröp ner under täcket. :)

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.blogg.

En av dina favoriter, jag?! Nu blev jag glad! :D Puss.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: