bula o glå. (A)

I De allra bästa.,
Det blev en hejdundrande fest igår. :) efter att jag kommit hem från jobbet träffade jag min johan o vi åt middag tillsammans o sen gick han hem till sig o gjorde sig iordning inför kvällen o själv hoppade jag in i duschen o drog på mig lite lagom fina kläder. :) 
efter en stund dök både johan o norberg upp utanför min dörr, efter att den första groggen var uppdrucken plingade det på min dörr ytterligare en gång, då var det Sandra o Malins tur att ramla in i min lägenhet. :)
men vi blev inte långvariga hemma hos mig, utan drog vidare hem till Ola där det blev fest med stort F. (A) kameran var med överallt o vi brudar bjöd på allsång, sköna dansmoves o sandra bjöd på en hel del klockrena felsägningar under kvällen. :D den sången som sjöngs mest av mig o sändie under kvällen var; go go bula o glå! (A)

När klockan närmade sig elva var det dags att gå ner till Långnäs-parken, som var kvällens mål. :) O när vi står o väntar på Johan säger Sandra: Nu är klockan mkt, vi måste gå i rask task. Hahahaa, jag skrattade ihjäl mig. (A)
Väl nere på Långnäs får sandra en biljett av mig o johan o hon blir asglad o tittar på biljetten o sen river människan sönder den, mohahahaa, klantmajja! ;D
Under kvällen dansade jag tills svetten rann, liveband som var sjukt bra o de spelade mest rock-låtar o jag dansade mig trött tillsammans med johan, ola o brudarna. :) O bara för att jag var envis nog att stå framme vid scenen med alla killarna resulterade det i att jag blev omkull-knuffad o ramlade på rumpan, men som tur var kände jag hur någon tog tag i mig o drog upp mig på fötterna igen, tack micke stridh. :) o sen höll jag mig i närheten av johan resten av kvällen, dels för att slippa alla boys som raggade på mig, haha. (A)

Bilder säger mer än ord,. grymt bra kväll.

  
                                                                            jag har hittat min tvilling, eller vad sägs? (A)
    
     
en av de bästa utgångarna på väldigt länge.
 

  
Skrivet av: ☆ S A N D O R A K
I   Blogg: http://sandorak.blogg.se/

hahha, tack själv gumman! :D älskar dig!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: