Toalett-lås.

I personligt.,
Min bovärd har varit här nyss, och han hade med dig en urgullig praktikant. ;) hihi, dock tror jag han var yngre än mig, men titta får man alltid göra. :) hihi, supersöta pojkar ser man inte så ofta.
Och de lagade låset på min toalett, så nu alla vänner kan ni låsa dörren och slippa sitta på helspänn och vara rädd att någon kommer och sliter upp dörren ;D hahaa. Men vilket krångel de hade innan de lyckades byta det, han som bodde här förut hade pajjat hela skiten, haha, typ pillat in ngt i låset och bankat ner en spik i handtaget så de typ fick slita sönder det för att överhuvudtaget få loss spiken, haha. ;D Och elvis var värsta nyfiken och skulle nog helst ha velat sitta på handtaget eller i låset, haha, och amadeus den surpuppan låg bara en bit bort och tittade på. :P haha.
Men nu har de åkt, så det finns ingen söt pojke i min hall längre, hihi. ;) tråkigt för mig, tänker nog therese, eller snarare trökigt för att använda hennes exakta ordval. ;D hahaa.

Och för alla er som undrar, vilket inte är någon alls skulle jag tro ;P men jag överlevde iaf matte-lektionen imorse, även om jag typ villa krypa in under bordet och sova istället. ;D tjött, tjött, tjött.

Btw, är det någon av er som vet någon som praktiserar hos någon bovärd i bollnäs så är jag tacksam om jag kan få ett namn att placera på den söta pojken. ;)

  
Skrivet av: tessi
I

Trööööökigt för dej lilla vän ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: