sweet sweet pain.

I De allra bästa.,

Ikväll har jag umgåtts med Sandra och Therese, först åkte jag o Sandra på Dollar där hon inhandlade diverse småprylar, sen hämtade vi upp Therese och åkte till min kompis som skulle fylla i min tatuering, så nu är jag lite öm igen. :) hihi, men han ska göra klart den en annan dag, han hade inte tid idag. Och jag tror Therese blev väldigt sugen på att göra en egen tatuering. ;) hihi. Gört gumman ;D <3
Och när vi kom tillbaka så följde sandra med mig hem en liten stund, för att kunna äta upp sin mosmeny ;) heh, svårt att köra bil med en sån i handen förstår ni ;) hihi. Sen åkte hon hem och jag blev ensam kvar igen. :P men jag överlever, för jag ska förmodligen träffa henne imorgon igen. :) hihi, min lilla pingla. <3

Resten av kvällen ska spenderas med lite plugg, designa om några bloggar och titta på scrubs. ;)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: