Sandra Tofält, min idol.

I De allra bästa.,

Gumman,

Jag har sagt det förr, och jag kommer säga det igen; du är min idol! :)
Och jag älskar dig innerligt mkt, en vis person sa till mig en gång - tänk noga igenom alla vänner du har, och ta reda på om de sänker eller höjer dig som person, och sen spar du de bra vännerna, de som höjer dig som person - och dig kommer jag spara på det allra hemligaste stället. :) You bring out the best in me. <3<3<3 xxx ( x är lika med puss, för er som inte vet, hihi )


  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://sarablabar.blogg.se

Vad gulligt skrivet :) hehe

Skrivet av: säändie.
I   Blogg: http://www.sandratofalt.blogg.se

Oj, vad gulligt skrivet! :) Nu blev jag väldigt glaaad. Rörd o nära till tårar, tro det eller ej! Detta var det finaste jag har läst på väldigt länge. TACK gumman du har gjort min dag! Jag älskar dig massor!! :) Jag ska skriva något fint om dig jag med. LÖVE!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: