New week.

I personligt.,

Godmorgon, gäsp.

Alltså jag kan inte förstå riktigt vad jag gör uppe vid den här tiden, helt galet, för mig iaf. :) Alla andra normala människor med ett jobb har antingen redan börjat eller gör det snart. :) Men för mig är det praktiskt taget omöjligt att kliva upp vid den här tiden. Men jag måste inse fakta, jag ska tillbaks till skolbänken idag; matematik c lektion kl 9. Jisses, hur ska jag kunna vara fokuserad? Och sen har jag inget rutigt block, stiftpenna eller miniräknare, jag är körd med andra ord. ;D haha, som vanligt har jag skjutit upp allt i sista sekund, det här börjar påminna alltför mkt om gymnasiet, blä. Men nu har jag gjort ett försök till att ta mig i kragen, har ju iaf klivit upp ;) Och ska förmodligen springa till ica efter åtta och inhandla det förbannade blocket och pennan, haha. :)

Jag undrar om Sandra Säll har vaknat ännu? :) hihi.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: