Morsning.

I personligt.,
Alltså herregud, en tidig morgon och jag förvandlas till något morgonpiggt monster? Gaah, jag vaknade klockan nio och kunde för allt i världen inte somna om. :( Så nu sitter jag här med matte-boken uppslagen bredvid mig, haha, emma kunde du tro att jag skulle sätta mig frivililligt en morgon och plugga matte c? ;D haha, shit, vart är världen påväg ;) haha.

Om jag har tur får jag historia boken idag, så då kan jag sätta igång med det också, känns som att varje dag som går gör att jag halkar ännu mer efter alla andra. Och om jag har tur med en annan sak så får jag även min tatuering färdiggjord idag, jippi. :D hihi. Nej nu ska jag öva lite matematik :P

  
Skrivet av: Emma
I   Blogg: http://jonssonemma.blogg.se

GÅ OCH LÄGG DIG OCH SOVA! du är ju galen människa! jag skulle då aldrig i livet göra det där frivilligt!! hahaha.. du får väl ringa jonas om du behöver nå hjälp! jag kommer inte ihåg ett skit ifrån det där :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: