Mikaela Sundvisson.

I De allra bästa.,
Det är jag det. :) Och jag är mkt speciell, på ett väldigt bra sätt. :)
Och jag gör precis vad jag vill och säger vad jag tycker och tänker, livet är för kort för att slösa bort på onödiga personer och man ska visa uppskattning och berätta för sina älskade hur mkt man verkligen älskar dem. För imorgon kan hela ens tillvaro vara förändrad. Riktigt vänskap är något jag önskar att alla får uppleva, då allt materiellt och alla aktiviteter inte har någon betydelse, utan när man bara kan vara i personens närhet, utan att man egentligen inte behöver säga något och ändå känner det där lilla surret av lycka inom sig. Eller när man bara ringer för att höra hur personen mår och när man får frågan tillbaks, inget viktigt behöver sägas utan man förstår att man betyder väldigt mkt för varann ändå. Bara genom att titta på den speciella vännen kan man känna, se hur mkt man betyder bara genom ett litet leende, eller bara en liten, liten förändring i ansiktsuttrycket.
Riktigt vänskap kräver inga saker, inga konkreta bevis på att man tycker om varandra och uppskattar varann, och man behöver inte heller ha djupa diskussioner om livet för att man ska kalla sig bästa vänner, det räcker med att trivas i varandras sällskap och känna att man hör ihop på något vis, veta om att man gör den andra personen glad.
Man ska leva sitt liv som om varje dag vore den sista, det är bättre att ångra något man gjort än att ångra något man inte gjorde.
En fjäril representerar för mig ett vackert liv, där man tar vara på all tid och där man är fri.

  
Skrivet av: Erica
I   Blogg: http://ericaolsson.blogg.se

Riktigt bra skrivet :) instämmer helt!

Skrivet av: säändie.
I   Blogg: http://www.sandratofalt.blogg.se

du är min egen speciella MickisPickis ;) love you!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: