Matematik c.

I personligt.,
Idag har jag som sagt haft min första matematik c lektion på komvux. :)
Sandra Säll kom och hämtade mig i hennes übersnygga bil ;D hihi, och så slog vi oss ner i klassrummet och jag fick lite papper och en bok av läraren, heh, som för övrigt var mkt bra. :) Och sen blev jag även fotograferad, blää, haha, alla som läser där ska tydligen vara med på foto, haha. ;D så jag fick stå framme vid tavlan inför alla andra 10 elever typ och posa för en bild ;) hihi.
Sen är schemat värsta soft, jag behöver inte ens gå på alla lektioner och jag och Sandra Säll pratade väl typ hela lektionen, men vi fick även saker och ting gjorda. :) vi förenar nytta med nöje ;D haha.
Det är nästan så att jag längtar till onsdag när vi ses igen, jag, matteboken och sandra ;D hihi. Nej men gud, skrev jag verkligen det där? ;D hahaaaha. Shit vad jag är trött, ehm. :P

  
Skrivet av: Sandra
I

ja gamla Bettan är fin fin hon ;) haha....! Vi är riktigt smarta vi..snart är vi mattesnillen ;) puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: