Lämna mig ifred.

I personligt.,

För att visa att jag kan vara lite vuxen tar jag bort det jag skrev i detta inlägg tidigare. Och sen ber jag dig lämna mig ifred.


  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridahallstrom.blogg.se

Det är väl nästan lika fjortisvarning att skriva ut hela berättelsen och dessutom nämna namn i bloggen?
Ni borde prata med varann istället för att hon ska behöva läsa det du har att säga här i bloggen!
Sen att du hotar henne med att 'Och till dig Camilla vill jag bara säga att du vill nog inte börja bråka med mig, du vet inte hur mkt jag kan säga om dig, du vet inte vad jag är beredd att göra om du börjar jävlas med mig!' är inte heller så moget tycker jag!
Jaja.. Vela bara säga det, tänkte att man fick ha åsikter när du skriver ut det sådär! :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: