Flook-dag med Therese.

I De allra bästa.,
Efter att jag städat klart lägenheten och tittat lite på scrubs så kom therese hit, och vi diskuterade gårdagen och alla tokigheter som hände, och det vi pratade mest om var nog hur askalas therese var. ;) länge sen jag såg den människan så full ;D haha. När vi stod inne på toaletten fick hon smaka en drink av Sandra, och när hon sög på sugröret såg det ut som om hon tog i för kung och fosterland, och ändå verkade det inte minska något i glaset så då garvade jag och frågade om det gick bra, haha.
Då slutade hon och gick iväg till andra änden av toaletten och sen kom hon stegande tillbaka medan hon skrek;
- Mickis, jag suger, jag SUGER, jag SUGER, jag suger SOM FAN!
Och hon såg överlycklig ut, mohahaha, jag vek mig nästan dubbel av skratt ;D Och sen pratade vi även om när hon skulle beställa på max efter tranan i driven, haha. Hon satte munnen tätt intill rutan och mumlade;
- Ett maxmål meeeeed pluuuusmeny.
- Ett maxmål?
- Mmmm.
- Vad vill du ha att dricka till det?
- Pluuusmeny. ( helt allvarlig )
Jag och sandra skrattade ihjäl oss typ, hahahaa. ;D

Och idag har vi varit, om möjligt, ännu knäppare ;D hahaa. Vi promenerade runt på gärdet, gick lite hit och dit och skämde ut oss ;D hahaa. Vi tittade på Therese fina infällbara balkonger ;D ( ni ska få se bild sen, haha ) och sen gick vi typ förbi 3 cyklar och då säger hon helt utan förvarning mitt i en annan diskussion;
- näe men oj då. ( och tittar skitkonstigt på cyklarna )
- Ehm, va?
- Eller nej, det var inget ( och börjar asgarva ) haha.
Flook-tanten ;D

Men det allra bästa var fan när vi satt utanför solariumet och väntade på att det skulle bli ledigt, haha, vi sitter där i varsin stol och snackar om allt möjligt och garvar väldigt högt, haha, sen ser jag att therese har typ värsta stora fläcken på sin axel, jag fnissar och frågar vad hon har där. Therese kollar på axeln, petar på fläcken med fingret och torkar sen av fingret, på jackan, haha, och säger;
- Nej men guuud vart har jag hängt?!
Hahahaa. Och sen kommer hon på en annan teori;
- Det kanske är en fågel som har bajsat på mig.
- Men det är ju brunt, inte vitt.
- Men hallå, han kanske var dålig i magen. :)
Hahahaa, vi garvar en bra stund, sen slutar jag skratta men therese fortsätter, och så efter en stund tystnad från min sida säger jag;
- Men borde det inte vara grönt då? hahaa.

Alltså herregud vad störda vi är, och så skriver jag det här i bloggen, ni lär ju inte tro att jag är riktigt klok, haha, eller att hissen inte går ända upp ;D hahaa. Men whatever, intern-skämt ;D hahaaa. Jag vet iaf att therese kommer garva när hon läser det här, eller hur? ;D

  
Skrivet av: Tessi
I

Hahaha aaah asså ja tror ja garvade genom hela inlägget. och ja garvar bara ja tänker på våran dag. herre jisses. Tack gumman




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: