Feber,

I personligt.,
Godmorgon kära läsare, heh,

Jag har blivit sjuk. :(
Igår kväll fick jag världens feber och ont i hela kroppen och blev dunder-snorig, ( och jag hatar snor btw, haha ) och jag trodde att jag hade slut på både nässpray och alvedon, så jag laddade upp med diverse papper och vatten m.m. bredvid sängen och gjorde många tappra försök till att få några minuters sömn, men de få gånger jag lyckades somna så vaknade jag några minuter senare för att jag inte kunde andas eller för att det gjorde så förbannat ont i kroppen, blä. Men vid 7 imorse vaknade jag plötsligt och fick en snilleblixt, jag hade ju några alvedon på en hylla och nässprayen låg i väskan. Först blev jag lite sur på mig själv för att jag kom på det så pass sent, men sen slängde jag i mig mina älskade alvedon, sprejade näsan och fick mig 3 timmars sömn iaf. :)
Och nu går jag runt här hemma och yrar lite för mig själv. Har väldigt mkt som ska göras även idag, trots att jag är sjuk och borde ligga i sängen hela dagen.
Puss

  
Skrivet av: Gustav
I   Blogg: http://baloo.blogg.se

Sjuk här också, ska vi bilda klubb?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: