Amanda o jag.

I De allra bästa.,
Idag efter att jag, sandra, amanda och liam hade tittat klart i butikerna i söderhamn och var påväg hem, så busade jag och Amanda i baksätet. ;D hihi, känns så enormt skönt att leka med ett barn, man blir barn på nytt igen, hihi, och allt känns så bekymmerslöst. :)
När vi närmade oss Bollnäs sa amanda att hon skulle följa med mig hem, gullungen, så sagt och gjort, alla följde med mig hem. :) Och amanda "terroriserade" mina katter. ;) men elvis och amadeus var lika nyfikna på henne som vanligt så det gick snällt med på att hon lyfte upp dem titt som tätt och hängde och slängde med dem, jagade dem och drog dem i svansen. ;D haha, alltid lika roligt att se ett barn vara uppslukad i sin egen värld. :) Och Sandra och Liam höll sig på sängen och jollrade lite. :) Inte sandra men Liam jollrade ;D haha. Och efter en stund bestämde sig sandra för att åka hem, men då vägrade amanda åka hem, hon skulle stanna kvar hos mig. Sötgöte! :) hihi.
Och självklart kunde jag inte tacka nej till en till timmes lek och bus. ;D Vi byggde koja, åt glass, busade med katterna, amanda matade dem med tonvis med kattgodis så nu får de väl ont i magen, heh, och vi lekte även kurragömma ;D haha, vilket gick ut på att amanda gömde sig bakom handdukarna i badrummet, och jag hittade henne aldrig ;D hihi. Och jag blev verkligen som ett barn på nytt, det gav mig nya krafter. :) Tack mandis. :)

(datumet stämmer inte, som vanligt)
93598-615

         GULLUNGEN! :D

Och tack för en toppen-dag Sandra, med familj kanske man ska säga, hihi. <3

  
Skrivet av: säändie.
I   Blogg: http://www.sandratofalt.blogg.se

ja visst är hon för goo ;) hon älskar dig o dina katter. hehe. alltid lika roligt när hon säger att hon vill stanna kvar hos folk. det betyder att han har roligt där samt att hon gillar personen/personerna :) älskar dig!

Skrivet av: Camilla
I

Vilka vackra bilder.

Skrivet av: Lotta!
I

Jag diggar bilden där ni blåser upp kinderna starkt! Så sött! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: