7 sneakers till våren.

I Blandat,
Jag är väldigt sugen på ett par snygga, sköna vita sneakers till våren, så jag delar med mig av mina favoriter. :) Om jag var en rich bitch skulle jag köpa alla ;D hihi. Och skulle jag enbart välja några skulle det bli antingen 7,3 eller 2, eller kanske 6 också, alltså shit jag vill ha ALLA, give me them! ;D haha. Ha-galen? ;D Men någon av 7,3 eller 2 kommer bli mina till våren, de måste de! ;D
image616

1. Nike Blazer Mid, 899,00 kr på sneakersnstuff.com
2. Fred Perry color 360 shoes, 800,00 kr på zoovillage.com
3. Puma tatu mid l takedown, 795,00 kr på Brandos.se
4. Reebok Freestyle Hi, 699,00 kr på sneakersnstuff.com
5. Esprit sugar lace up, 595,00 kr på brandos.se
6. Puma crete mid wn's 495,00 kr på brandos.se
7. Schmoove Jamaica CVO white shoes, 1200,00 kr på zoovillage.com

  
Skrivet av: Norpan
I

Reebok Freestyle hoppas ja att det blev - störtsnygga !

Ja e kille o har just nu ett par vita - e de för feminint med Freestyle på en kille ?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: