Yesterday.

I Fotografier.,
God eftermiddag bloggen,

Gårdagen blev perfekt,
jag hojjade som sagt hem till therese, där vi lagade oxpytt och gjorde oss iordning. :) Och sen vinglade vi iväg till lassarettsvägen där vi slog oss ner i köket hemma hos bröderna Källänge, där var det blandade åldrar och alla var lagom fulla och glada. ;D men efter 5 minuter gick jag på toa och personen före mig hade inte spolat, haha, och den personen var Lars, hahahaa, och när jag skulle spola så följde hela spolgrejen med upp liksom, haha, den lossnade från toan, mohahaha. ;D som tur var gjorde jag INTE nummer två, haha, och jag bad erik att försöka laga den, haha, och som tur var så var det lars fel att den var trasig och inte mitt, haha, men jag och malin tyckte lite synd om erik som fick gräva i toaletten, haha.
Och efter det flöt kvällen på i lagom takt och allt fler människor anslöt sig till ferren, och innan halv elva så bestämde jag och therese oss för att cykla ner på stan och titta in på tranan en snabbis, men vi stannade bara tio minuter eftersom det var värdelöst, heh, istället hojjade vi tillbaks till bröderna källänge där festen fortfarande var i full gång. ;) Och jag kikade in till malin och erik som tittade på tv, där flummade jag runt lite och bjöd på en hel del konstiga uttalanden och snygga miner, haha. Och råkade även ha sönder en plastblomma, haha. ;D
Efter ett tag bestämde jag och therese oss för att cykla hem till henne istället, och det hela slutade med att typ aaaaalla drog dit. ;D haha, så det blev fullt hus hemma hos therese, hahaa, och shit vad vi hade roligt, går inte att beskriva alla saker som hände, men vi jiddrade, skrattade och hade allmänt trevligt. :D Och kvällen avslutades med att therese satt på golvet och blåste upp en madrass med hårfönen, hahahaa. :D själv cyklade jag hem genom gärde vid halv fem tiden imorse, hihi, på min älskade kärring-hoj. ;D

Och idag mår jag som jag förtjänar, blä.

  
Skrivet av: tessi
I   Blogg: http://thureson.blogg.se

Shiiet vilken värd kväll asså. sjukt roligt vi hade då =)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: