Utgång.

I Fotografier.,
Först lurade camilla mig att säga ja till att följa med henne på tranan, sen ångrade hon sig och skulle inte ut. Men sen ångrade hon sig igen och skulle ut, men sen ångrade hon sig ännu en gång och skulle inte ut, men nu håller hon på och velar mellan att inte gå ut och att gå ut, haha, velig eller vadå ;D sötknopp.
Men jag har iaf blivit väldigt sugen på att titta ner en stund på allas vår heliga tranan, haha, jag tror nämligen att det blir ganska mkt folk idag eftersom det är sportlov för alla småbarn, och MIG ;D haha.
Det verkar även som om jag frestade therese till att gå ut nykter, haha. ;D du kan inte hålla dig ifrån mig bitch ;D I love you. Och nu lyssnar jag på lite musik och ska mejka mig och ordna håret, hoppas jag hittar någon att gå dit med, känns inte som en jättehit att gå in ensam och nykter på tranan, haha, men jag har gjort det förut, och överlevt. ;D Have a nice evening.

  
Skrivet av: Tessi
I   Blogg: http://thureson.blogg.se

You and i biiiiaaatch, always ;) love




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: