telefonsamtal?

I Detta får dig att le.,
ring ring
- Aa, det är mikaela.
- (tystnad) eh, hej. (klick)

Jag ser ut som ett frågetecken, 2 minuters tystnad;
ring ring
- Aa, det är mikaela.
- hej, känner du patricia?
- Ja.
- Har hon någon syster?!
- Eh, ja, hon har två.
- Vad heter de?
- Eh, angelica och alexandra.
- Aa, precis. Vad gör du?
- Vem är det? Jag tittar på lets dance.
- Det suger! haha, det är angelicas kompis, ditt nummer fanns på angelicas mobil.
- Eh okej, nej lets dance är bra.
- Nej, men duuu.. vår kompis undrar om du är snygg.
- Hahaa, jag är en tant jämfört med er, vilken fråga, haha.
- Men han undrar det, och sen undrar han om du är smal eller om du är tjock.
- Hahaa, herregud.
(i bakgrunden hörs en kill-röst; men jag vågar inte prata) Klick!

Detta följdes av världens vrålgarv från mig, haha, söta små pluttar men ack sicket konstigt samtal, haha.

  
Skrivet av: Sandra
I   Blogg: http://flachsan.blogg.se

Todiloo!

Nu har jag ny tävling ute på bloggen, varmt varmt välkommen!

http://flachsan.blogg.se/1204318693_tvling.html

Pusskram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: